Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Ντήαρ μπλογκ

Εν πολλογράφω τελευταία, ούτε πολλοθκιαβάζω μπλογκς (τζαι νιώθω άshημα γιατί ούτε το μπλόγκ της αρφής μου θκιαβάζω. Λέιτλι έχασα ούλλο μου το motivation για το σχολείο. Κύριο ρόλο παίζει νομίζω το γεγονός ότι έshει τζαι ανάμιση μήνα που έστειλα τις αιτήσεις μου στα πανεπιστήμια τζαι μόνο το 1 μου απάντησε τζαι εν είμαι τζαι τόσο optimistic. Τζείνο που μου απάντησε έκαμε μου πολλά ψηλό conditional offer τζαι φοούμαι ότι έν θα το καταφέρω. Τώρα να δόυμε.

Αφιερωμένο.

9 σχόλια:

  1. Κύριε ελέησον κόρη μου! Εν που ήταν κλειστα! Εισαι straight A student, τζαι αγχώνεσαι;; Τι να πουν οι άλλοι;;; Τζαι γλύορα καμε κατς απ με το μπλογκ μου μεν τα σπάσω ουλλα δαμέσα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. emena ekaman dkio mines na mou dwkoun offer jame pou ethela! jai llio eleipse na dektw na paw kapou epeidi epian me i pellara!!!have patience! exoun polla na koitaksoun jai na apofasisoun! eimai polla siouri oti ola tha pane kala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περιμενουν πρωτα να τελειωσουν τα deadlines των αιτησεων, να στειλουν οσοι θα στειλουν τζιαι μετα ξεκινουν να τα βλεπουν! καλη επιτυχια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. korou ferton nou sou!
    all will be fine.
    na sou 8ymisw oti egw eperimena mexri ton Aprilli or smth gia to offer mou pou to Cam...!
    Be patient je make sure oti en na pkiaeis ta A sou.
    Ypomoni kai epimoni.
    The future is not bleak when your eighteen ;)
    a jai gia to prwto mou UCAS offers e3ekinisa na pianw ton Dekevri estw je an to application mou epe4a to arxes Oktovri (nmz eixa pkiaei to Edinburgh offer mes ton Niovri)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κόρη σταμάτα να αγχώνεσαι! Εν γίνεται να χάνεις την όρεξη και τη δύναμη σου για το σχολείο για έτσι πράματα. Είσαι τόσο καλή που εν χαζό (τζαι λίο σπαστικό για κάποιους, σίουρα!) Εξάλλου τζαι να μεν ήσουν σούπερ γουάο, εν σημαίνει τίποτε απολύτως. Τζαι είσαι τυχερή που ξέρεις τόσο κόσμο πιο μεγάλο σου ηλικιακά που σε αγαπά τζαι μπορείς να πιστέψεις τζίνα που σου λαλεί, βοηθώντας σε να δεις τα πράματα που σε απασχολούν τωρά που τα δικά τους μάτια, σαν να μεταφέρεσαι στο μέλλον!
    Έννα σου απαντήσουν, τζαι έννα παν ούλλα τέλεια, εν πολλά νωρίς.
    Άτε επιτρέψαμε σου λίο χαλάρωμε μετά τα Χριστούγεννα και τις γιορτές, αλλά τωρά θα επανέλθεις στα μαθήματα όπως πάντα!
    Χρόνια πολλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσή μου, την τρίτη κλειουν τα αππλικέητιονς που το ΟΎΚΑΣ.
    Μετά την τρίτη απαντούν κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για όσους μου λαλούν ότι εν πολλά νωρίς, ήδη πολλές φίλες μου επιάσαν απαντήσεις (πολλές επιάσαν απαντήσεις που ούλλα όσα εκαμαν απλάι), τζαι γι 'αυτο αγχώνουμε. Ένιγουέις θενξ για το σαπόρτ όλων σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωσπου να σχολιασω ειπαν τα ουλλα οι προλαλησαντες! dont worry! everything will be fine

    ΑπάντησηΔιαγραφή