Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Ο misharos επάσαρεν μου το γυριλλίν για να πω τα 10 πραματα που μου αρέσκουν.

  1. Η μουσική. Αρέσκει μου να ακούω τζαι να παίζω. (παίζω κιθάρα, μπάσο τζαι πιάνο χαουέβερ τα πιάνο σκιλζ μου εν λλίο ντόρμαντ.) Προτιμώ ομως να ακούω. Ακούω διάφορα είδη τζαι εν μπορώ να πω ότι έχω αγαπημένο genre αλλά αρέσκουν μου τα ροκ κυρίως τζαι τελευταία αρέσκει μου ιδιαίτερα η grunge. 
  2.  Να κάθουμαι τζαι να μεν κάμνω τίποτε. Απλά να σκέφτουμαι. Το μέλλον, τα πράματα τζαι τους αθρώπους που αγαπώ, τη ζωή γενικότερα. Τούτο κάμνω το ιδιαίτερα όταν είμαι κατασκήνωση με το προσκοπείο τζαι απλώννω στη δροσιά πας την αιώρα τζαι ακούω μουσική. Ωωχ!
  3. Γυροί με το αυτοκίνητο, με ττάππο μουσική τζαι παρέα.
  4. Ο σσύλλος μου. Το πιο κιούτ λαμπραντόρ έβερ. Επιάμεν τον ύστερα που εφύαν τζαι οι δύο μου αδερφές για σπουδές στην Αμερική τζαι εσικκίρτουν μόνη μου τζαι επαραπονιούμουν συνέχεια. Η μάνα μου εν ήθελε να δει σσύλλον μπροστά της. Καφκάες τζαι καφκάες εγίναν ώσπου μια μέρα ο παπάς μου έφερεν ένα μικροσκοπικό σσυλλούιν όπως τον πούλουκκο! Τωρά ο σσύλος  εν 2 χρονών τζαι η μιά αδερφή εν πίσω Κύπρο.
  5. Ο καλλύτερος μου φίλος. Μπορεί να μεν γελά με τα ανέκδοτα μου (τα οποία εν πάαααααρα πολλά αστεία) τζαι να με περιπαίζει ότι είμαι σαχλή αλλά αγαπώ τον ένιουει.
  6.  Το προσκοπέιο. Διά μου την ευκαιρία να συμμετέχω σε πολλά ωραία πραματα οπώς κατασκηνώσεις, ιστιοπλοίες τζαι κωπηλασίες (είμαι ναυτοπρόσκοπος) τζαι εν πολλά καλοί παρέα τα παιθκία τζιαμέ. (Όι, εν είμαστε βούτηροι που κάμνουν κόμπους ούλλοι μέρα τζαι βοηθούν γιαγιάδες να διασταυρώσουν δρόμους καθώς πουλούν πισκόττα απο πόρτα σε πόρτα.)
  7. Να βλέπω πολλύ κόσμο. Το καλοκαίρι επήα Αμερική τζαι εν πάρα πολλά ωραία να βλέπεις κόσμο τόσο διαφορετικό τζαι να μεν κατακρίνει ο ένας τον άλλο, να αποδέχεται ο ένας τον άλλο με ούλλες του τις διαφορές τέλοσπαντον. Πράμα ανύπαρχτο στην Κύπρο.
  8. Οι ανοιχτόμυαλοι άθρωποι, που μπόρεις να συζητήσεις μαζί τους τζαι να αποδεχτούν τη γνώμη σου όσο διαφορετική τζαι νά'ναι η δική τους. Επίσης αρέσκουν μου να μιλώ μαζι τους για να δώ πως βλέπουν τζίνοι κάποια πράματα στη ζωή, παίρνω ιδέες.
  9. Τα ντοκυμαντέρ. Όι τζινα τα λέιμ που δείχνουν στην τιβί με τα πουλλιά τζαι τες ζέβρες και λοιπά. Αρέσκουν μου τα ντοκυμαντέρ που έχουν σχέση με φυσική, parallel universes τζαι τα τοιαύτα. Βρίσκω τα πάρα πολλά ενδιαφέρον.
  10. Τα σίτκομς. Θωρώ 100000 σειρές όπως Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Supernatural, Chuck τζαι 1000 άλλα. Πέτε μου τζαι κανένα suggestion για κανένα καλό σιτκομ πλιζ.
Και τώρα με τη σειρά μου θα πασάρω το γυρίν στην Ξιππασμένη και στον επερχόμενο Βουρβουλλά!.

Ένα τραγουδι grunge από ένα από τα καλύτερα grunge bands έβερ. (Nirvana τζιε πελλάρες.)

3 σχόλια: